نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. در تور کیش پاییز 94 بهترین اقامت را در این هتتل داشته باشید . این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش آذر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. در تور کیش آذر 94 از این هتل استفاده نمایید. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش پاییز 94 گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش 
مطالب مرتبط:
هتل آپارتمان سالار کیش
هتل پارمیدا کیش
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های  کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش در مساحت تقریبا صد هكتار در جنوب شرقی جزیره زیبای كیش واقع شده است که شامل فضای سبز با انواع متنوع گونه‌های گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. در دلفیناریوم این پارک انواع مختلف پستانداران دریایى مانند: شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، دلفین، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری و مراقبت می‌شود و علاقه مندان از هنرنمایی این پستانداران كه توسط مربیان ایرانی تربیت شده اند ببینند و لذت ببرند.در تور کیش آذر 94 از این مکان زیبا دیدن فرمایید. محوطه سبز پارك دلفین کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاه مانند: هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار تنومند و بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)،  آكاسیا، اوكالیپتوس، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور،  سیاه نوفیلد، كند كارپوس، تكوما، جونیا پروس و بیش از بیست و پنج گونه كاكتوس و انواع گیاهان می باشد كه با توجه به شرایط اقلیمی جزیره زیبای كیش و مرجانی بودن خاك جزیره در نوع خود بی‌نظیر می باشد. مسافران تور کیش پاییز 94 بهترین خاطرات را میتوانند در این مکان زیبا رقم بزنند. علاقه مندان و بازدید کنندگان با یک اتوبوس به شکل قطار به پارک پرندگان و بعد به پارک دلفیناریوم کیش می روند.

 

نمایشگاه خزندگان کیش

namayeshghahe khazandeghan kish

نمایشگاه خزندگان کیش بیشتر از صد گونه از انواع خزندگان و مارها به نمایش گذاشته شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، مارهای بزرگ و عظیم جثه بوا،  پیتون آفریقا و آمازون، عقرب سیاه امپراتور آفریقا،  مارپرنده تایلندی،  عنکبوت های پرنده خوار و بزرگ برزیل نمونه هایی از انواع خزندگان می باشد. علاقمندان به نمایشگاه از کانون هنر در جنب پارک آهوان می توانند بازدید کنند.در تور کیش آذر 94 از این نمایشگاه دیدن فرمایید. نمایشگاه خزندگان کیش مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در مورد خزندگان است. 
مطالب مرتبط:
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94
نمایشگاه خزندگان کیش
پارک دلفینهای کیش 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 


 

هتل لوتوس کیش

تور کیش هتل لوتوس


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره تور لحظه آخری کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و
 در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

تور کیش هتل لوتوس

 

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 


هتل آرامش کیش

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور لحظه آخری کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش تور لحظه آخری کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل تاپ رز کیش , هتل لوتوس کیش , هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلبه هور کیش

تور کیش کلبه هور

کلبه هور تور لحظه آخری کیشدماغه ای در غرب منطقه این جزیره زیبا می باشد. در بستر این ناحیه صخره و انواع ماهی ها , لاک پشت ها , صدف ها و سایر آبزیان زیبا وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران شده است به طوری که افراد زیادی برای تفریح و ماهیگیری به این منطقه یعنی کلبه هور تور لحظه آخری کیش می روند. این قسمت از جزیره کیش برای آن دسته از مسافران تور تور لحظه آخری کیش که به غواصی علاقه مند هستند نیز جالب و جذاب است.در کلبه هور کیش برای آسایش و رفاه و تفریح ساکنان این منطقه و همچنین گردشگران عزیز آلاچیق , نور افکن های بزرگ , باربیکو , نیمکت و... فراهم شده است. از این منطقه رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و اماکن بندرهای چارک و آفتاب قابل مشاهده است.

تور کیش صخره کلبه هور

از دیگر جذابیت های کلبه هور تور لحظه آخری کیش که می تواند توجه مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جلب کند لنج به گل نشسته ای است که در فاصله 200 متری ساحل قرار دارد و زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. این لنج به گل نشسته نشان از کار و تلاش بومیان جزیره تور لحظه آخری کیش در شغل ماهیگیری( که شغلی سنتی است) دارد. این لنج با زیبا سازی روشنایی شب ها و زیر نور بی نظیر ماه همچون مرواریدی در دل خلیج همیشه فارس می درخشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به غواصی و ماهیگیری هستند رفتن به کلبه هور کیش را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور کیش لنج به گل نشسته کلبه هور

 


پارک شهر کیش

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای تور لحظه آخری کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 

درخت لور کیش

تور کیش درخت لور

یکی از جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش درخت لور یا درخت انجیر معابد است که معروف ترین درخت این جزیره می باشد. به طور کلی درختان محلی تور لحظه آخری کیش جاذبه های طبیعی و گنجینه های با ارزش آن می باشد. درخت لور در مناطق جنوبی کشور رشد می کنند و آنچه که این درخت را از سایر درختان این منطقه متمایز می سازد و برگ های پهن آن , ریشه های آن که بیرون آمده و پوست کهنسالش می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که ریشه های این درخت به گونه ای رشد می کنند که به شکل چتر بر روی زمین سایه میندارد و حتی ممکن است تا چندصدسال عمر کند.

تور کیش درخت لور

 


 مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش , درخت لور کیش , پارک شهر کیش , کلبه هور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور لحظه آخری کیش هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.


 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان تور لحظه آخری کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 


 

 

مرکز خرید سارینا 1 کیش

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

 

مرکز خرید سارینا 1 تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.

 

 مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , مرکز خرید سارینا 1 کیش , مرکز خرید گلستان کیش , مرکز خرید شقایق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. تور کیش مهر 94 این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش مهر 94 محترم می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی تور کیش آبان 94 در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران

تور کیش آبان 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش , هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره تور کیش آبان 94 و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است تور کیش آبان 94 از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید تور کیش آبان 94 هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تور کیش آبان 94 صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش , هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش تور کیش مهر 94 از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 متر زیربناء ساخته شده است که در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد. موقعیت مکانى هتل در محلى واقع شده تور کیش مهر 94  که بدون نیاز به تاکسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دریا در کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار گرفته است تور کیش مهر 94 و آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دریا کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل عالی قاپو کیش

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش , هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های قیمت مناسب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در غرب بلوار دریا بنا شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت وجود دارد. این هتل به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. در این مجموعه حدود 52 نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و ... می باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش , هتل 4 ستاره فلامینگو کیش , هتل های خوب کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 تخت دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازارها را دارد و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور کیش باشد.هتل قائم کیش روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

نشانی هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


هتل 2 ستاره قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش


نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش

نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش


تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش , هتل 2 ستاره قائم کیش , هتل های ارزان کیش , ارزانترین هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 2 ستاره ساحلی گاردنیا بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ جزیره کیش بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. برخی از امکانات هتل گاردنیا کیش ترانسفر فرودگاهی ، سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان می باشد. در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش ارایه می دهد.

نشانی هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل گاردنیا کیش

تصویری از هتل گاردنیا کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش , هتل 2 ستاره گاردنیا کیش , هتل های 2 ستاره کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش

 

 

طبقه بندی: تور کیش ,


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش , هتل 3 ستاره گراند کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یکتور کیش پاییز 94ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برایتور کیش مهر 94می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی  تور کیش مهر 94 می توانید از آن بهره ببرید

هتل فانوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران  تور کیش پاییز 94   بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیش مهر 94به شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

کلبه هور کیش

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری  برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش , گردشگری های کیش , مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده استرستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش مهر 94می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش رستوران های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 5 ستاره شایگان کیش در میدان پردیس و مشرف به دریای خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. این هتل در سال1381 ساخته شده است. مراکز خرید با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. مساحت این 11 هزار متر مربع می باشد. ویلاهای لوکس در باغ مصفا و بسیار زیبا هتل شایگان کیش اوقاتی خوش را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا بهترین انتخاب میهمانان جزیره کیش باشد.

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، سونا خشک و بخار، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، استخر، تهویه، اسنوکر و... 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش


تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش

 

طبقه بندی: تور کیش 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره شایگان کیش , هتل شایگان کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش هتل بین‌المللی پارمیس کیش می باشدکه در موقعیتی بسیار خوب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی و در میدان پردیس جزیره واقع شده است. اين هتل یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیرهکیش می باشد که هم دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق و هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و  پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران مى باشد که دو رستوران آن با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.میهمانان تور کیش می توانند در این هتل از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


نمایی از هتل پارمیس کیش

نمایی از هتل پارمیس کیش


تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش


 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , معرفی هتل های کیش , هتل های کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره طلایی از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که از مراکز خرید کمی دور است اما امکاناتی همچون سرویس بازار را برای گردشگران تور کیش قرار داده تا موجبات راحتی را فراهم آورده باشد. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند. اتاق های هتل ستاره طلایی کیش بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک مرکز تفریحی پارک آهوان کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش


نمایی از هتل ستاره طلایی کیش

نمایی از هتل ستاره طلایی کیش


تصویری از هتل ستاره طلایی کیش

تصویری از هتل ستاره طلایی کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش: لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش

نمایی از هتل آرا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای ارزان کیش , هتل تک ستاره آرا کیش , هتلهای قیمت مناسب کیش , هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل داریوش کیش در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد بنا گردید و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود. هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش

تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش


نمایی از هتل داریوش کیش

نمایی از هتل داریوش کیش

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ,هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است و جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد. هتل پارمیدا از موقعیت مکانی مناسب برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. امکانات رفاهی این هتل استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... می باشد. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

دیگر امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل 4 ستاره پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا کیش


هتل 4 ستاره آرامش کیش در مقابل بازار زیتون و در بلوار دریا کیش بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و جزیره می باشند.

امکانات هتل آرامش کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورهای تفریحی و...

نشانی هتل آرامش کیش :

جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش

نمایی از هتل 4 ستاره آرامش کیش


هتل 4 ستاره آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش


تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

تصویری از هتل 4 ستاره آرامش کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , هتلهای کیش , هتل های 4 ستاره خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

 

 

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع برای مسافرین تور کیش افتتاح گردید. نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی مسافرین تور کیش می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...).

 

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ

 

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

برای مسافرین تور کیش ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است.

 

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش ، بهترین هتل های کیش ، هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 50996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش برای مسافرین تور کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 63% (72 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 76% (48 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 79% (44 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 75% (46 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 76% (49 Votes)                               

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش ، بهترین هتل های کیش ، هتل پارمیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر برای مسافرین تور کیش میباشد.

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

 

 مسافرينی كه در اين هتل اقامت داشته اند مي توانند ، با كليك بر روی ستاره ها ميزان رضايتمندی خود را از آيتم های مختلف، در اختيار ديگران قرار دهند:

  

 

وضعیت کلی اتاق ها                              

       1111111111 Rating 68% (190 Votes)                               

چگونگی برخورد کارکنان 

       1111111111 Rating 70% (129 Votes)                               

موقعیت مکانی و دسترسی هتل 

       1111111111 Rating 74% (116 Votes)                               

کیفیت سرویس های پذیرایی

       1111111111 Rating 72% (114 Votes)                               

ارزیابی کلی هتل

       1111111111 Rating 70% (117 Votes)                               



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش ، بهترین هتل های کیش ، هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافرانتور کیش مرداد 94می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پدیده کیش , مراکز خرید کیش , مکانهای دیدنی کیش , موقعیت مکانی مرکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافرانتور کیش مرداد 94 در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش مرداد 94می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید هایپر مارکت کیش , مراکز خرید کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()