نوشته شده توسط : fariba ardam
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگرانتور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 

 

 


 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور لحظه آخری کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .

 


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور لحظه آخری کیش این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 

 

 


 

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 


 

 

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر تور لحظه آخری کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور لحظه آخری کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.


هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است


هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره که مناسب حال مسافران تور لحظه آخری کیش میباشد در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

این هتل 4 ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتلی نوساز با امکانات رفاهی لازم است هتل نزدیک به بازار پردیس است.هتل دارای کافی شاپ در فضای باز و روم سرویس 24 ساعته است


هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است.هتل هلیا دارای امکاناتی برای مسافران تور لحظه آخری کیش از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.

 


هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتل شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

 


پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

مسافران تور لحظه آخری کیش پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور لحظه آخری کیش می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.

 


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل هاب لوکس کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایابکیشکه در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد.تور کیش نوروز 1395این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش اسفند 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش زمستان 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگرانتور کیش بهمن 94برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگرانتور کیش زمستان 94که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگرانتور کیش نوروز 1395می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است تور کیش زمستان 94همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل دیدنیها کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. تور کیش نوروز 1395

 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .تور کیش زمستان 94فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

 

 
 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری کیش

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی گردشگران تور کیش نوروز 95  میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی تور کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد در تور کیش، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است.در تور کیش 95 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه براب کرایه توسط گردشگران تور کیش، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا در تور کیش نوروز 95  استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری در تور کیش استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) برای توریستهای تور کیش را دارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى توسط مسافران تور کیش مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان در تور کیش زمستان 94 به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را در تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل برای مسافران کاری تور کیش دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی در تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره محسوب می شود و مسافران می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند. گردشگران تور کیش 94 می توانند با ماهیگیری در این جزیره مرجانی لحظات خوشی را در سفر خود بگذرانند. ماهیگیری برای میهمانان تور کیش زمستان 94 در این جزیره بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. در سرتاسر جزیره ماهیگیری آزاد می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند می توان از ماهى شير، سُرخو، سه كله، كافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلايى، جت، هوور، كوسه، نيزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل نام برد. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل هم در فصل زمستان و هم فصل تابستان برای گردشگران تور کیش 95 قابل استفاده است و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

 ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری تفریحی در کیش,تفریحات کیش,معرفی کیش,اماکن تفریحی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کشتی یونانی کیش

 کشتی یونانی کیش

در ضلع باختری جزيره زيباي كيش يك كشتي بزرگ كناره گرفته كه به كشتي يوناني  معروف است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است. گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. اين كشتي در سال ۱۳۲۲ شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ايران، در سفر دريايي خود به كشور يونان در عرض جغرافيايي ۲۶ و ۲۰ درجه شمالي و طول جغرافيايي ۵۳ و ۵۴ درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك‌كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تلاش‌هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند و بار آن تخليه شد، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشستن متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است. اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي "سيروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. كشتي يوناني  از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد. گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تماشاي خورشيد كه به آهستگي در پشت كشتي يوناني در آب هاي نيلگون خليج فارس غروب مي‌كند خاطره‌اي فراموش‌نشدني و جاويدان است. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. درخشش آخرين شعاع هاي نور خورشيد بر پهنه آسمان، طيف رنگ هاي زرد و قرمز و نارنجي و سايه روشن هاي لکه هاي ريز و درشت ابر، تابلويي چنان زيبا و خيال انگيز را در پشت کشتي يوناني پديد مي آورد که نظير آن را کمتر مي توان يافت. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. پارك ساحلي كشتي يوناني در زميني به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امكاناتي چون آمفي‌تئاتر، كافه تريا، رستوران ايراني و لبناني، غرفه هاي فروش تنقلات، ايستگاه هاي كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط پيرامون كشتي يوناني در دست احداث مي‌باشد. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,درباره کیش,معرفی کیش,اماکن تفریحی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازارکیش مال ، درحال ساخت

بازارکیش مال ، درحال ساخت

 پروژه  عظیم کیش مال  با رعایت کردن استانداردهای طراز اول بین المللی مراکز خرید و تفریحی در دنیا به قصد فرهنگ سازی و پیاده ساختن ایده­ های جدید در مراکز تجاری- تفریحی در ایران و با هدف جذب برندهای معتبر جهان شروع به احداث این مجموعه منحصر به فرد کرده است.گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. از جمله شاخصه­ های مطرح در این پروژه که می­ توان گفت در سایر پروژه­ های ایران کمتر به آن توجه شده، تخصیص حدود 60% کل مساحت سایت به مکان­های عمومی با طراحی دلنشین و دلباز و مدرن مانند طراحی ساختار پروژه می ­باشد. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. مکان­های سالم تفریحی به منظور سرگرمی برای خانواده ­ها، فضاهایی برای بازی کودکان و نوجوانان، مکان­هایی برای ارائه خدمات سلامت و تندرستی نظیر SPAهای بین المللی از جمله مواردی هستند که این پروژه را خاص ویکتا  کرده است. میهمانان تور کیش زمستان 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.
کشور ایران با پتانسیل­ های طبیعی و جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی بسیار و داشتن آب و هوای به اصطلاح چهار فصل به عنوان کشوری توانمند در آماده سازی شرایطی مطلوب برای جذب توریست می­باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. دنیای امروز همواره به دنبال کشف بازارهای جدید برای رونق کسب و کار بوده تا با یافتن الگوهای مناسب جهانی، زمینه­ های مختلف گردشگری برای میهمانان تور لحظه آخری کیش را فعال گرداند. از جمله این فعالیت­ها توسعه و رونق گردشگری غذایی است که مستلزم وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی است . گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. طراحان این مجموعه با مطالعه و بررسی راهکارهای موفق در سایر کشورها به پیشنهاد راهکارهایی به منظور تقویت و گسترش صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند. از جمله این برنامه­ ها، برگزاری فستیوال بین المللی غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال می­باشد، که علاوه بر ایجاد تجربه­ ای هیجان­ آور و شیرین برای بازدید کنندگان تور کیش زمستان 94، می ­تواند قطب مهمی در این صنعت تلقی گردد و این یکی از دیدگاه­های نو و ویژه طراحان پروژه بزرگ کیش مال می­باشد تا به این وسیله بتوانند کشورایران را به کانون صلح و دوستی مبدل ساخته و پذیرای ملل مختلف جهان باشند. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار کیش مال در جزیره کیش,بازدید از کیش,معرفی کیش,درباره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو تور لحظه آخری کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید. نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است برای میهمانان تور کیش 94 طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری برای میهمانان تور کیش و...).

 امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ

 خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال میهمانان تور کیش 94 در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است.

 آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس تور کیش پاییز 94 در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل 4 ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس تور کیش 94 از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس تور لحظه آخری کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

 امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران ویژه میهمانان تور کیش 94، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه

 نماي بيروني هتل لوتوس كيش

 مطالب مرتبط:

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل هاب لوکس کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل هلیا تور کیش 94 به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا تور کیش پاییز 94 دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا تور لحظه آخری کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش

مطالب مرتبط:

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,معرفی هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل هلیا کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور لحظه آخری كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارد که میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از آن لذت ببرند. در دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


قنات کيش

قنات کيش

قنات کيش در تور کیش پاییز 94 بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.


ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن زیر نور خورشید رنگی نقره ای دارد و همین امر موجب درخشش آن می شود که این ویژگی به جذابیت آن می افزاید. گردگشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این ساحل دیدن نمایند. دریای جزیره به رنگ آبی روشن است و نیز بسیار شفاف که باعث می شود عمق دریا از سطح آب نمایان باشد که به عقیده کارشناسان این موضوع مربوط به مرجانی بودن ساحل جزیره است که به صورت طبیعی باعث تصفیه آب می شود. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این ساحل دور از شلوغی و دارای آرامش خاصی می باشد که موجب می شود گردشگران به راحتی استراحت کنند. همچنین گردشگرانی که به ورزش ماهیگیری علاقمند هستند می توانند در ساحل غربی و جنوبی جزیره کیش به صید ماهی بپردازند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش دارای ساحلی نقره ای، آسمان آبی، هوایی تمیز، آفتابی درخشان، ،آبهای نیلگون و آرامش بی همتایی است که باعث شده ساحل جزیره به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین سواحل دنیا تبدیل شود. همچنین ماهی هایی که در این آب ها زندگی می کنند یکی از مرغوب ترین ماهی ها در سطح کشور می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

موضوع : تور کیش


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

شهر زيرزميني کاريز

قنات جزیره کيش بيشتر از ۲۵۰۰ سال عمر دارد و آب شيرين آشامیدنی مردم جزيره کیش را تامين مي‌کرده است، این قنات از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قناتهای مناطق مختلف ايران نيست‌، با توجه به کم شیب بودن جزیره کیش، طریقه هدايت آب‌هاى زيرزمينى به روی زمین در كيش بسيار مهم بوده است و نشان دهنده این است كه مردم ان زمان از روشهای پیشرفته ای براى حفاری قنات استفاده مى‌كردند.

مسافران تور کیش زمستان 94 می توانند از این جاذبه دیدن کنند

 

alt

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

پارک میرمهنا کیش در سال 1385 در شمال جزیره کیش ساخته شد و اسکله تفریحی میرمهنا نیز  در آن قرار دارد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی  باعث شده که  تور کیش 94 این پارک به دو بخش مجازی فاز یک و فاز دو  تقسیم شود.فاز یک پارک مساحت حدود 41 هزار متر مربع دارد که دارای مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ می باشد و  بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان به تماشای لاک پشت های آزاد پرداخت و در زمان های مجاز می توان در آنجا ماهی گیری کرد. فاز دو  دارای مساحت حدود 50 هزار متر مربع  می باشد جنب مسجد جامع سفین و محله بومیان تور کیش تعطیلات دی 94 قرار  گرفته است. در اسکله این پارک چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده  است و مسافران تور کیش می توانند با قدم زدن بر روی این اسکله  مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی  ایران را مشاهده کنند.

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگران تور کیش دی 94را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است ,این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران تور کیش آذر 94برخوردار می باشد. 

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جز هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در جنوب شرقی کیش و در جاده جهان بخش ابتدایی جاده قرار دارد و فاصله فرودگاه تا این هتل آپارتمان 11 کیلومتر می باشد . هتل دارای امکانات لازم برای مسافرین تور لحظه آخری کیش از جمله تلویزیون ، یخچال ، سرویس بهداشتی و مبلمان و حمام می باشد . مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در هتل شباویز کیش سفری خوب را تجربه کنند . از دیگر امکانات این هتل لابی ، کافی شاپ ، صندق امانات ، صبحانه رایگان ، تاکسی سرویس و . . . می باشد.

 

 


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش هتل 2 ستاره است که در مرکز جزیره کیش واقه شده است و از لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته که نزدیک به مراکز تجاری و دریا و همچنین بازار زیتون می باشد این هتل دارای 2 ساختمان نوساز و قدیمی می باشد که بسیار زیبا می باشد و برای کسانی که برای خرید به جزیره کیش می روند مناسب است . هتل قائم کیش دارای اتاق های راحت و تمیز برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و آماده پذیرایی از آن ها است . امکانات هتل از جمله رستوران  ، کافی شاپ ، صندق امانات و . . . می باشد این هتل از نظر قیمت مناسب و دارای کیفیت خوبی  می باشد .

 


 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش هتلی 2 ستاره که دارای 40 اتاق 100 تخت می باشد .این هتل در سال 1376 تاسیس شده است و همچنین در 1389 بازسازی گشته است . قایل ذکر است که این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرام است که برای میهمانان آماده شده است . این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات لازم می باشد و دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد . هتل فانوس کیش هتلی معروف بین مسافرین خارجی می باشد ، این هتل فضایی آرام و زیبا دارد که از بازارهای های کیش دور می باشد . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، صندق امانات ، باشگاه بیلیارد ، اتاق ورزش ، سالن کنفرانس ، پارکینگ و . . . اشاره کرد . فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 8 دقیقه است . برای گرشگران تور لحظه آخری کیش که در هتل فانوس کیش اقامت دارند و قصد رفتن  به پارک هنگام را دارند بدانند که فاصله این هتل تا پارک 4 دقیقه پیاده می باشد .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , هتل شباویز کیش , هتل قائم کیش , هتل فانوس کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , هتل پارسیان کیش , هتل پارس نیک کیش , هت آفتاب شرق کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل خاتم کیش , هتل پارمیدا کیش , هتل گاردنیا کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. در تور کیش پاییز 94 بهترین اقامت را در این هتتل داشته باشید . این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش آذر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. در تور کیش آذر 94 از این هتل استفاده نمایید. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش پاییز 94 گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش 
مطالب مرتبط:
هتل آپارتمان سالار کیش
هتل پارمیدا کیش
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

دیدنی های  کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش در مساحت تقریبا صد هكتار در جنوب شرقی جزیره زیبای كیش واقع شده است که شامل فضای سبز با انواع متنوع گونه‌های گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. در دلفیناریوم این پارک انواع مختلف پستانداران دریایى مانند: شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، دلفین، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری و مراقبت می‌شود و علاقه مندان از هنرنمایی این پستانداران كه توسط مربیان ایرانی تربیت شده اند ببینند و لذت ببرند.در تور کیش آذر 94 از این مکان زیبا دیدن فرمایید. محوطه سبز پارك دلفین کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاه مانند: هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار تنومند و بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)،  آكاسیا، اوكالیپتوس، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور،  سیاه نوفیلد، كند كارپوس، تكوما، جونیا پروس و بیش از بیست و پنج گونه كاكتوس و انواع گیاهان می باشد كه با توجه به شرایط اقلیمی جزیره زیبای كیش و مرجانی بودن خاك جزیره در نوع خود بی‌نظیر می باشد. مسافران تور کیش پاییز 94 بهترین خاطرات را میتوانند در این مکان زیبا رقم بزنند. علاقه مندان و بازدید کنندگان با یک اتوبوس به شکل قطار به پارک پرندگان و بعد به پارک دلفیناریوم کیش می روند.

 

نمایشگاه خزندگان کیش

namayeshghahe khazandeghan kish

نمایشگاه خزندگان کیش بیشتر از صد گونه از انواع خزندگان و مارها به نمایش گذاشته شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، مارهای بزرگ و عظیم جثه بوا،  پیتون آفریقا و آمازون، عقرب سیاه امپراتور آفریقا،  مارپرنده تایلندی،  عنکبوت های پرنده خوار و بزرگ برزیل نمونه هایی از انواع خزندگان می باشد. علاقمندان به نمایشگاه از کانون هنر در جنب پارک آهوان می توانند بازدید کنند.در تور کیش آذر 94 از این نمایشگاه دیدن فرمایید. نمایشگاه خزندگان کیش مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در مورد خزندگان است. 
مطالب مرتبط:
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94
نمایشگاه خزندگان کیش
پارک دلفینهای کیش 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 


 

هتل لوتوس کیش

تور کیش هتل لوتوس


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره تور لحظه آخری کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و
 در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده استاین هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

تور کیش هتل لوتوس

 

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 


هتل آرامش کیش

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور لحظه آخری کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش تور لحظه آخری کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل تاپ رز کیش , هتل لوتوس کیش , هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلبه هور کیش

تور کیش کلبه هور

کلبه هور تور لحظه آخری کیشدماغه ای در غرب منطقه این جزیره زیبا می باشد. در بستر این ناحیه صخره و انواع ماهی ها , لاک پشت ها , صدف ها و سایر آبزیان زیبا وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران شده است به طوری که افراد زیادی برای تفریح و ماهیگیری به این منطقه یعنی کلبه هور تور لحظه آخری کیش می روند. این قسمت از جزیره کیش برای آن دسته از مسافران تور تور لحظه آخری کیش که به غواصی علاقه مند هستند نیز جالب و جذاب است.در کلبه هور کیش برای آسایش و رفاه و تفریح ساکنان این منطقه و همچنین گردشگران عزیز آلاچیق , نور افکن های بزرگ , باربیکو , نیمکت و... فراهم شده است. از این منطقه رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و اماکن بندرهای چارک و آفتاب قابل مشاهده است.

تور کیش صخره کلبه هور

از دیگر جذابیت های کلبه هور تور لحظه آخری کیش که می تواند توجه مسافران و گردشگران تور کیش را به خود جلب کند لنج به گل نشسته ای است که در فاصله 200 متری ساحل قرار دارد و زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. این لنج به گل نشسته نشان از کار و تلاش بومیان جزیره تور لحظه آخری کیش در شغل ماهیگیری( که شغلی سنتی است) دارد. این لنج با زیبا سازی روشنایی شب ها و زیر نور بی نظیر ماه همچون مرواریدی در دل خلیج همیشه فارس می درخشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به غواصی و ماهیگیری هستند رفتن به کلبه هور کیش را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور کیش لنج به گل نشسته کلبه هور

 


پارک شهر کیش

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای تور لحظه آخری کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 

درخت لور کیش

تور کیش درخت لور

یکی از جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش درخت لور یا درخت انجیر معابد است که معروف ترین درخت این جزیره می باشد. به طور کلی درختان محلی تور لحظه آخری کیش جاذبه های طبیعی و گنجینه های با ارزش آن می باشد. درخت لور در مناطق جنوبی کشور رشد می کنند و آنچه که این درخت را از سایر درختان این منطقه متمایز می سازد و برگ های پهن آن , ریشه های آن که بیرون آمده و پوست کهنسالش می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که ریشه های این درخت به گونه ای رشد می کنند که به شکل چتر بر روی زمین سایه میندارد و حتی ممکن است تا چندصدسال عمر کند.

تور کیش درخت لور

 


 مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش , درخت لور کیش , پارک شهر کیش , کلبه هور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

تور کیش مرکز خرید شقایق

مرکز خرید شقایق تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 1680 متر مربع در سال 1381 ساخته شد و به بهره برداری رسید. این مرکز خرید در حقیقت یک بازارچه است که در شهرک میر مهنا واقع شده و متشکل از 2 طبقه و 30 غرفه می باشد. غرفه های این بازارچه عبارتند از: آرایشگاه , سوپر مارکت , سوپر میوه , ساندویچی , قنادی و... . مردم ین جزیر و گردشگران تور لحظه آخری کیش هر آنچه را که نیاز داشته باشند را می توانند از این مرکز خرید تهیه نمایند.


 

تور کیش مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان تور لحظه آخری کیش یکی از مراکز خرید این جزیره می باشد که در زمینی به مساحت 2586 مترمربع ساخته شده است که متشکل از 2 طبقه است. این مرکز خرید دارای 65 غرفه است که با ارائه محصولات متنوع آماده خدمت رسانی  به مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. از غرفه هایی که در مرکزخرید گلستان وجود دارد می توان به نانوایی , قنادی , تره بار , قصابی , سوپر مارکت , غرفه مواد غذایی , آرایشگاه مردانه و... اشاره کرد. همچین یک کافی شاپ در این مرکز خرید وجود دارد که مسافران تور لحظه آخری کیش پس از خرید می توانند لحظاتی را در آن بگذرانند و با خوردن یک نوشیدنی خوش مزه استراحت خود را تکمیل کنند.

 


 

 

مرکز خرید سارینا 1 کیش

 

تور کیش مرکز خرید سارینا 1

 

مرکز خرید سارینا 1 تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید متشکل از 10 طبقه می باشد که 7 طبقه آن اداری , 1 طبقه پارکینگ , 1 طبقه نمایشگاهی و 1 طبقه خدماتی می باشد. این مرکز خرید در بلوار خیام قرار گرفته است و چون به سایر مراکز خرید مانند پردیس 1 و 2 و هتل های ارم و داریوش بسیار نزدیک است توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سوی خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن یک رستوران با چشم اندازی زیبا ازدریای همیشه خلیج فارس ایران می باشد که گردشگران می توانند غذای دلخواه خود را در کمال آرامش با مشاهده کردن این منظره زیبا نوش جان کنند.

 

 مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , مرکز خرید سارینا 1 کیش , مرکز خرید گلستان کیش , مرکز خرید شقایق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. تور کیش مهر 94 این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین تور کیش مهر 94 محترم می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی تور کیش آبان 94 در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران

تور کیش آبان 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش , هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره تور کیش آبان 94 و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است تور کیش آبان 94 از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید تور کیش آبان 94 هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تور کیش آبان 94 صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش , هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش تور کیش مهر 94 از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 متر زیربناء ساخته شده است که در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد. موقعیت مکانى هتل در محلى واقع شده تور کیش مهر 94  که بدون نیاز به تاکسى ، گردشگران مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دریا در کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار گرفته است تور کیش مهر 94 و آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دریا کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل عالی قاپو کیش

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش , هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های قیمت مناسب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در غرب بلوار دریا بنا شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت وجود دارد. این هتل به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. در این مجموعه حدود 52 نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و ... می باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش , هتل 4 ستاره فلامینگو کیش , هتل های خوب کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 هتل قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش در مرکز جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش 80 اتاق و 240 تخت دارد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازارها را دارد و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای مسافران تور کیش باشد.هتل قائم کیش روبروی بازار زیتون قرار گرفته است.

نشانی هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش


هتل 2 ستاره قائم کیش

هتل 2 ستاره قائم کیش


نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش

نمایی از هتل 2 ستاره قائم کیش


تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

تصویری از هتل 2 ستاره قائم کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش , هتل 2 ستاره قائم کیش , هتل های ارزان کیش , ارزانترین هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 2 ستاره ساحلی گاردنیا بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ جزیره کیش بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. برخی از امکانات هتل گاردنیا کیش ترانسفر فرودگاهی ، سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان می باشد. در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش ارایه می دهد.

نشانی هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره گاردنیا کیش


تصویری از هتل گاردنیا کیش

تصویری از هتل گاردنیا کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش , هتل 2 ستاره گاردنیا کیش , هتل های 2 ستاره کیش , هتل های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش

 

 

طبقه بندی: تور کیش ,


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش , هتل 3 ستاره گراند کیش , هتل های 3 ستاره کیش , هتل های خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یکتور کیش پاییز 94ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برایتور کیش مهر 94می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی  تور کیش مهر 94 می توانید از آن بهره ببرید

هتل فانوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران  تور کیش پاییز 94   بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیش مهر 94به شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

کلبه هور کیش

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری  برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش , گردشگری های کیش , مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده استرستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش مهر 94می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش , بهترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش رستوران های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل 5 ستاره شایگان کیش در میدان پردیس و مشرف به دریای خلیج فارس بنا شده است. این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. این هتل در سال1381 ساخته شده است. مراکز خرید با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. مساحت این 11 هزار متر مربع می باشد. ویلاهای لوکس در باغ مصفا و بسیار زیبا هتل شایگان کیش اوقاتی خوش را برای مسافران تور کیش فراهم آورده است. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. دسترسی هتل به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا بهترین انتخاب میهمانان جزیره کیش باشد.

امکانات هتل شایگان کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، سونا خشک و بخار، بیلیارد، ماساژ، جکوزی، استخر، تهویه، اسنوکر و... 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش


تصویری از هتل شایگان کیش

تصویری از هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل 5 ستاره شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش

 

طبقه بندی: تور کیش 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره شایگان کیش , هتل شایگان کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش هتل بین‌المللی پارمیس کیش می باشدکه در موقعیتی بسیار خوب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی و در میدان پردیس جزیره واقع شده است. اين هتل یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیرهکیش می باشد که هم دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق و هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و  پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران مى باشد که دو رستوران آن با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.میهمانان تور کیش می توانند در این هتل از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


نمایی از هتل پارمیس کیش

نمایی از هتل پارمیس کیش


تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش


 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , معرفی هتل های کیش , هتل های کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره طلایی از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که از مراکز خرید کمی دور است اما امکاناتی همچون سرویس بازار را برای گردشگران تور کیش قرار داده تا موجبات راحتی را فراهم آورده باشد. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند. اتاق های هتل ستاره طلایی کیش بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک مرکز تفریحی پارک آهوان کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش


نمایی از هتل ستاره طلایی کیش

نمایی از هتل ستاره طلایی کیش


تصویری از هتل ستاره طلایی کیش

تصویری از هتل ستاره طلایی کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش: لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش

نمایی از هتل آرا کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

 

طبقه بندی: تور کیش ,
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای ارزان کیش , هتل تک ستاره آرا کیش , هتلهای قیمت مناسب کیش , هتل 3 ستاره ستاره طلایی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل داریوش کیش در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد بنا گردید و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود. هتل 5 ستاره داریوش کیش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده است. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد و مجموعا از 168 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لاندرى، مينى بار و صندوق امانات، ماهواره، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، کافي نت، سالن بدنسازي، صبحانه بوفه، ترانسفر، سالن کنفرانس، اتاق بيليارد، کافى شاپ لابى، روم سرويس 24 ساعته و...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش

تصویری از هتل 5 ستاره داریوش کیش


تصویری از هتل داریوش کیش

تصویری از هتل داریوش کیش


نمایی از هتل داریوش کیش

نمایی از هتل داریوش کیش

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش ,هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد